Helg :)

Lina sa att det kunde vara värmeutslag, prickarna på Theo.. Testade att ha lite öppet i vagnen och vips så var dom borta.. förutom lite på ena sidan som han sovit på =)

Vi skyndade ner på stan där det blev lunch på Waynes i gott sällskap. Malou var glad och jag både längtar och inte längtar ;) tills Theo får den energin :) och kan prata.. Det är härligt.
Fredde och Hanna föjlde med på brix, det blev bara fönster shopping för oss idag men så mycket fint vi hittade =)
Det var härligt att komma ut, vädret är ju SOMMAR idag.

Nu är vi hemma igen. Jag smet iväg på kvantum och handlade.
Vi ska snart äta lax, innan Johan åker till Anders en sväng. Jag har en huvudvärk som säger att jag måste dricka mängder med vatten, men jag glömmer hela tiden bort..

Jag fick dessutom veta att Johan inte äter NÅGOT som kommer från ett får ;) haha, han tycker det smakar ull ;)

NU; God middag tillsammans med den bästa <3

Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Tess ♡

Heej! Åh tack så mycket Emelie :) Hoppas allting är bra med er!

Kram

2009-09-21 @ 12:16:51
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0