Eftermiddag :)

Nyss hemkommen från ytt en prommis ner till stan. Köpte prupp droppar och saltlösning. Lösningen verkar fungera så där, men han fick ju äta en stund iaf innan han släppte tagen för att få sig på nytt igen.
Jag surrade med, pappa, Jessica, Jessica och Ronja, man lär ju passa på medans den lille sover :)

Nu är vi hemma igen och Theo sitter och pratar brevid mig. Ganska skönt att vara ensamma faktiskt. Även om det inte blir mycket gjort här hemma :P Men jag har atgit halva klädhögen under dagen iaf :P

Tänk vad mycket det händer på kort tid, grabben är ju med nu :) Han fäster blicken, skrattar och jollrar och är vaken mycket mera :)

Ikväll blir det film igen. Johan hyrde två igår och vi somnade ifrån den ena så nu har vi en till kvar att se.. Så mycket film som vi sett dom här lediga veckorna har vi nog inte sett under våra två år tillsammans ens haha..

Nä, nu ska jag passa på att umgås med prutten innan han sover igen :) Kanske kan jag lära honom vinka ;)

Ha de bra så länge..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Naww :)

Ja, det är första året som det händer demesta :)

O du, tiden gåååår så fort! Ta vara på den, du har säkert hört det innan men...ja, det stämmer verkligen! Pussa Theo från oss i Forsbacka

2009-09-14 @ 22:49:23
URL: http://cissi.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0