God förmiddag

Då var det onsdag igen :) Helgen är ju snart kommen!

Det blev kvällning tidigt igår, tur var kanske de för nätterna börjar bli någon sorts vaken ritual.. Äta, äta, äta, äta. Känns som jag suttit hela natten med en ammande Theo i famnen och stirrat i väggen ;) Men det kanske ger med sig med tiden.

Klev upp vid 08, och stökade här hemma. Det är ju fint väder ute, men väldigt kallt. Min kusins man jobbar i Åre, där var de 9 cm snö nu :S Usch, den dagen längtar jag inte till, hoppas det dröjer innan den kommer hit.

Mamma ska komma hit också :) Samma helg som det är 40 års kalas, men det var som bara den helgen som passade men det gör ju inget att vi åker bort ett tag. Det ska bli kul. Två flugor i en smäll, dels att ha mamma här och dessutom kunna gå på fest :) Det är höstmarknad just dom dagarna också så där ska kikas.

Johans hand blir bara värre och värre. Imorse kunde han inte ens knyta handen.. Jag är lite skarj att det kanske kan bli blodförgiftning av de där :S Uscha.. Han brukar ju som aldrig klaga eller gnälla om han har ont (till skillnad från mig) så när han väl gör det, ja då har han nog väldigt ont, stackarn.

På fredag blir det träning med Lovisa innan Idol kvällen :) Ringde nyss friskis och surrade med dom. Känns skönt om jag lyckas komma igång lite.. Känner mig mer motiverad än någonsin. Hoppas bara det kan hålla i sig den här gången.. Men som sagt, bara viljan finns så ska det nog gå..

Ha en bra dag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0