Tröttmössan

Tröttmössan har varit på idag :) Blev inte så mycket sömn som jag hade behövt denna natt.. Men bara man kommit igång så går det ganska bra ändå..
Jag har varit på efterkontroll på MVC hos Gunilla, det gick ju fint.
Hon var imponerad på att Theo bara låg och skrattade och var tyst under vårat en timmes långa samtal :)
Jag var nöjd när jag gick därifrån och ska dit först om sex veckor igen.

Tvätten är vikt =) Så härligt. Och jag har avnjutit ett bad, dagens bästa.. jag somnade nästan där.. haha..

Nu är det slapp i soffan resten av kvällen, Idol! Imorgon ska vi till farbror doktor igen, men den här gången är det bara en rutin kontroll, för nu är Theo helt frisk, inget virus, inga blåsor, inga utslag och ingenting :) Äntligen.

Däremot har Johan fått inflamation i handen, halva handen är hur uppsväld som helst och han käkar antibiotika, det ser ut som en mega fotboll den där handen.
Jag fick en stöt av strömmen igår :S fy så ont det gjorde, hela armen domnade bort och jag hade stickningar i den när jag vaknade imorse.. Kontaktuttag är det värsta jag vet och jag ska plugga igen varenda hål i väggen här hemma. Igår fick jag iof skylla mig själv då jag visste att det satt "piggar" i uttaget och jag sticker ner handen bakom sängen där det var utan at ens titta.. Men ibland tänker man sig inte för riktig.

Nu sitter jag och pratar med Johanna via kameran :) Roligt.
Hon tycker jag fått stora bröst och jag kan se att hon blivit en Pascal nörd som aldrig kommer lämna Oslo... haha

Ska forstätta där istället!

Ha en bra kväll.

Hej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0