Badet..

Vilken härlig morgon.
Blev väckt halv åtta av en hugrig Theo, han fick käk och somnade om i sängen på soffan, där även Johan somnade :P När jag insåg att dom faktiskt sov slog jag på stort!
Ljuva EGEN TID I BADET! Jag avnjöt ett härligt varmt bad, och efter det har jag hunnit med massor. Skickat mail Städat i köket, plockat i och ur diskmaskinen, plockat i vardagsrummet och annat små plock.

och dra på trissor, dom sover än så nu sitter jag här istället. :)
Idag ska vi ställa iordning inne i Theos rum så vardagsrummet blir sig själv igen :P Inge mer leva bo äta sova byta där nu ;)

Är urbota sugen på att åka hemåt i helgen men jag vet även att inte kommer gå :S Får vänta ett tag till..

Någon som såg IDOL igår? Det var super bra tyckte jag. :)
Försäkringsgubben som var här igår var hel skum, men han kunde iaf prata för sig och var noga med att förklara så man förstod lite iaf. Kanske är jag naiv men vi tecknade en försäkring. Känns helt ok.
Vad har ni andra för försökringar till era barn? Tydligen har 55% av alla småbarnsföräldrar TryggHansa så det kan ju inte vara så dåligt. Känns som att alla bolag erbjuda näst intill samma saker bara priserna som skilljer? Men jag är så vilsen i det där så jag har egentligen noll koll..

När den skumma gubben som dessutom led av grov dyslexi åkt sin väg åt vi soppa och sen kom Hanna och Fredde hit och hälsade på. Insåg när dom åkt at jag surrat som om jag inte träffat en människa på flera år. :) Men det var så roligt med besök. Hade ju "bara" haft Theo att prata med under hela dagen eftersom Johan och hans pappa haft fullt upp med rummet, och Theo är ärtligt talat inte så jätte givade att kommunisera med än, inte om man vill ha svar ;) haha...

Undra om dm tänker vakna snart, vi ska iväg till BVC och sen på möte på banken. En sväng ner på stan och jag undrar hur jag ska göra om han blir hugrig? Har inget emot att amma onför vänner och släkt men att sitta inne på "NIAN" mitt i rusningen känns inte så roligt. I valbo finns små ammnings rum, det är ju super bra, men jag vet inte av några sånna inne i stan. Men det löser sig nog, jag hoppas att han kanske inte vill äta lika MYCKET som igår, det var helt galet. Hoppas också att mitt halsband finns på plats och att kedjan kommit.

Ikväll har vi inget planerat så jag funderar på att gå till Brynjan en sväng och hälsa på. det har jag tänkt hur många i rad som helst men inte tagit mig för ännu, får väl se hur det blir ikväll :)

Nu ska jag fortsätta dagen!
Ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag tecknade Medlemsbarn genom facket. Man kunde lägga till den på allt annat som ingår där. Men det där blir nog bra! Har dock aldrig hört talas om att de kommer och ringer på dörren...

2009-09-09 @ 09:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0