Triss..

Igår var en kanon dag. Vi gick ner mot stan vid 10.30 för att träffa Linda, där blev det fika och surr :) Var super trevligt. Theo fick jätte fina kläder (tack för det)

Vi gick hemåt vi 13 igen och när vi kom hem ringde Emma så jag passade på att haffa henne. Hon kom hit och höll Theo sällskap så jag fick ta en dusch utan att han sitter i babysittern och har tråkigt under tiden.
När Johan kom hem så käkade vi sen åkte vi till hans syster, där vi lämnade Theo för att åka på bio. Det gick jätte bra. Filmen var kanon och Theo hade varit lugn hela tiden, kollat Modo-Brynäs matchen. :)

Får som inte riktigt bukt på nätterna så inatt fick vi ta han till vår säng igen, då kunde Johan hjälpa till lite, jag somnade sittande på sängkanten... Men det löser sig nog det där också.
Skulle haft bilen idag, men Johan sov över så han var tvungen att ta den, men lika glad var jag var för det :)
Vi ska röja undan här hemma, för ikväll får jag främmade, IDOL, fredagsmys :) så jag och Theo ska gå och handla hem lite smarrigt! Innan de ska jag träna, på Fjärran denna gång. Med Lovisa, ska bli kul.

Det är ju äntligen helg och jag tänker försöka kyva åt mig en sovmorgon någon av dagarna :)
Dom skrapar triss på tv nu :) Jag skulle också vilja vara där.

Nä nu ska här röjas medans Theo har tagit en tupplur.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0