Somna om..

Välkommen till världen & Nyfödda

Publicerad 17 oktober 2009
Textstorlek 1 2 3
Tipsa Skriv ut

Agnes Tjärnberg

Den sjätte augusti 2009 så kom lillan till världen. Hon var 52 cm lång och vägde 3680 gram. Lyckliga och helt begeistrade föräldrar Elisabeth och Benny.
Foto: Mamma
[Stockholm]



Möttes av en underbar bild i Tidningen Ångermanland idag :) Vilket charmtroll


Så var lördagen här. Pappa har presic åkt och Theo har just somnat om. Jag och Johan kollar nyhetsmorgon, det är fotbollssnack så jag finner det måttligt ointressant.
Funderar på att krypa ner en stund igen.


Kommentarer
Postat av: Ämma

Hej, ligger lite efter i bloggläsandet! Men jag jobbar på det! Det är rolit att läsa din blogg, mycket bilder, det gillar jag! :P Du vet ju mitt intresse för läsning :P Bilder gör det roligare. Något som också är rolit är att se vad fort dom växer! 2 månader gammal!! kära nån! Hoppas allt är bra med er, här går det fortfarande bra, och ammningen fungerar, än så länge.. vad är det som inte fungerar för dig? Kram

2009-10-17 @ 13:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0