Slut på dagen

Jag och Theo har nyss Webbat med Linus och Ronja :) Det var skoj..
Ronja länkade dessutom en skit rolig video, den här ungen kan verkligen svänga loss!



Johan kom hem med feber han också :( Men han har ändå stuckit iväg och fixat ett element.. Jag berättade för honom att när jag var liten fick jag ofta godis av pappa när jag var sjuk ;) Så kanske dyker han upp med något gott, han är ju själv sjuk oh då kan man ju unna sig!

Dagen har ju flutit på ganska bra ändå. Ska se Inlåst ikväll klockan 21.00 sen blir det sovtime.

Sov så gott


Kommentarer
Postat av: Emma

Den där bebben e de fart i:) Så gulligt....

2009-10-09 @ 10:05:49
Postat av: Elin - Ett hus till oss

hahaha, den videon är helt underbar!



Jag tänkte tipsa dig om att jag har en tävling just nu, du kan vinna ett valfritt smycke bla. Oxxo design. Det skulle nog passa dig jättebra!



Ha en härlig fredag! :)

2009-10-09 @ 10:50:05
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0