Okt, 16 2009

Då var den efterlängtade fredagen här äntligen :) Får se när pappa dyker upp, struntar nog i jympan om han kommer innan 17, lär ju passa på att umgås när han är här!

Theo drömmer mardrömmar verkar det som :S Stackars liten som han åmar sig i sömnen just nu.
Det spöregnar ute, men jag tror vi ska trotsa det, på med regnställ, regnskydd och stövlar och gå ut ändå.
Det är så ofantligt tråkigt att sitta inne. Och lite luft kan göra gott :)
Får invänta Theo först iaf, kanske ger det med sig lite.

Vi var uppe vid halv 8 idag, har hunnit grejja i köket, käkat frulle, busat med Theo.. Men nu vill jag göra nått annat. Jag skulle vilja ha lite fredagsgodis, en snus och hela Ramsele´s befolkning här. Till och med Rune skulle få komma hit om han hade lust. Haha

Igår webbade vi med Ronja, hon hade färgat håret och var jätte fin. Hon ska till Stockholm och julhandla framöver så jag ska försöka ta mig dit över dagen då hon är där så vi kan shoppa julisarna tillsammans.
Jag har iaf hittat en fotölj och fotpall som jag vill köpa till Theo, den var super häftig, får se hur det blir med den.

Ikväll är det Idol. Och jag ska ha en riktigt mys kväll med världen bästa.




Idag blir våran Theo 2 månader gammal!


Nu blir det regn och rusk ändå :)






Ulf Lundell
"Sen kan vi dela in våra vänner i kategorier, skåla och sluta vara så jävla bittra"






Kommentarer
Postat av: Anita

Puss från momma , tänk vad fort det går.

2009-10-16 @ 11:38:50
Postat av: Anita

Puss från momma , tänk vad fort det går.

2009-10-16 @ 11:39:06
Postat av: Tess ♡

Grattis till Theo :)

2009-10-16 @ 13:31:14
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Caroline

Grattis till Theo!



Men Emelie,.. Rune var väl att ta i?! Usch :p

2009-10-16 @ 13:36:42
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0