Lördag 091010


Vi vaknade och badade Theo, sen gick vi till Erikshjälpen och mötte upp Lovisa, kollade om det fanns något nytt fynd :) Sen gick vi mot marknaden igen. Det var lite fler stånd den dagen och man såg lite bättre eftersom det var ljust ute, vi köpte en mössa till Theo och kämpade för att undvika provitions försäljarna som är ett vidrigt folk.




Sen åkte vi mot Siba för skaffa våra nya abbonemang och mobiler, Peter hade hjälpt oss att hitta nästan likadana nummer och förberett allt :) Snällt. Jag har däremot min vanliga otur med mobiler, för min fungerar inte alls som den ska så jag måste göra ett nytt besök på Siba. (Mattias på bilden)



Lovisa njöt av massagen :)


Lovisa passade Theo medans jag och Johan gjorde oss klara för 40 års fest :)
Tack för hjälpen.



När vi kom till Tina fick hon sitt växthus :) Där ska planteras och grejjas :)
Sen blev det mat, otroligt god mat.






Theo och hans lek kamrat Felicia :)



Tack Tina och Rikard för en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: linnea

fina fina Lovisa!! är så avis på att hon får hänga med theo!!!! han är förresten väldigt fin också!

2009-10-13 @ 10:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0