Kanon sömn :)

Blev en tidig kväll, efter lite däck jakt och tv tvär somnade jag. Theo också och han har bara vaknat en gång inatt, och det minns jag knappt för det var Johan som grejjade.. Han måste varit pigg :)
Sen vaknade han för en timme sen och ville ha mat, men somnade om direkt och ligger fortfarande och sover..
Jag kände mig utvilad och passa på att ta lite egentid i soffan :)




Vi ska gå och handla vid tio tiden sen knalla hem igen, för min svägerska m familj ska hälsa på. Sen får vi se vad dagen erbjuder. Kanske tittar Fredde och Hanna förbi under kvälls kvisten :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Liten och söt ;-)

2009-10-20 @ 14:03:32
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0