Gårdagen..

Jag är så glad att jag tog mig iväg, det blev en helt perfekt kväll.
När jag kom till Emma, lite försenat möttes jag två småfnittriga, lyriska tjejer och det första dom sa var
-"Ta inte av dig skorna, det förstör partykänslan" Haha

Sen satt vi på balkngen med infravärmen och myste, pratade och drack ett gals vin.
Men det blev ganska kallt efter ett tag så vi gick in.. Lyssnade på bra musik och käkade chips.
Tanken var att vi skulle till nån pub, men det blev inget av. Vi var nöjda med kvällen som det var.
Vi hade dessutom en priviat chafför som körde hem både mig och Mimmi.

Jag var hemma redan vid kvart i tolv, Johan var vaken men Theo sov..
Vi satt här hemma och pratade en stund. Sen blev det sängen.
Jag mår ju riktigt bra idag förutom att jag är enormt trött så jag och Theo tog en tupplur tidigare,
nu har jag nyss skurat golven och hoppas resten av dagen blir i stillo :)

Känner mig som ny frisk fläkt och självklart hade allt gått bra här hemma.
Dom klarar sig ju kanon utan mig, är det en för eller nackdel? ;) haha..


Tack för igår.









Kommentarer
Postat av: Emma

Emleie?! Hur fulla va vi?? hahah helt sjuka kort ju:P

2009-10-18 @ 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0