En hårinpackning senare..

Tappade suget toalt på att ens få av min mjukbrallan av det trista vädret.. Det bara regnar, regnar och regnar..
Men jag tog mig i kragen och la mig i badet, rakade ben och en hårinpackning senare var jag på gång.

Johan och Theo kollar AIK-GÄVLE matchen medans jag irrar runt som en stormvind här och tycker än en gång att jag inte har några kläder att ha på mig.. Jag ska kasta på min regn jackan och gå strax. Övervägde taxi ett tag men det är för överklass ;) Lite vatten dör jag ju inte av..

 




Nu möter jag kvällens äventyr. Gillar inte att det är så mörkt ute bara, fattas bara att galningen
är utanför när jag ska hem :S

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0