Lördag

Idol igår var inte så bra. Jag tycker det är ganska tråkigt Att titta på numera ..
Jag somnade vid 23 och Klev upp halv nio idag. Johan Fick sovmorgon idag och jag imorgon tar sovmorgon. För ikväll kommer Mimmi hit, vi ska Göra entré på Heart Break och dansa:) Kan bli spännande män Henne, Hon är en av dom galnaste människor jag någonsin träffat. En riktig galen panna, men det leder ju Oftast till en sjujävla massa skratt och det Behövs ikväll.




Johan har nyss åkt iväg och köpt färg för vi ska måla hallen imorgon. Men frågan är om det är öppet? Det är ju nån speciell dag idag? Sen blir det lite städ innan vi åker till graven och tänder ljus. 


 
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0