Skolligt

Vilken natt och förmiddag :)
Theo sov 6 TIMMAR i rad inatt, rekord. Hur skönt som helst. När han sen vaknade vid halv sex för att äta så somnade han direkt om och sov till halv nio igen.. Sen gjorde vi oss klar och gick till BVC.
Där gick det också jätte bra. Gunilla tyckte Theo verkade "tidig i utvecklingen", då sträcke jag på ryggen och blev glad så klart. Han var så klar i blicken och stadig i huvudet han svarde ovanligt bra på hennes "reflex tester" . Han hade så lätt till skratt, han blev överös med brömm.. Sånt är ju kul. Gunilla var på gott humör. Och inget tjat om flaskan eller d dropparna. 6670 gram är vi uppe i nu :) Det går undan vill jag lova. Jag däremot glömde helt av att väga mig. Tessan hade tiden före mig, men vi missade varnadra. Det tog nästan en timme för mig idag, det brukar bara ta en kvart, typiskt. 

Jag fick fylla i frågeformulär om hur jag mådde i föräldraskapet och jag mår ju kanon bra, vilket pappret också visade. Hon kunde se det också. Jag såg inte så trött ut som många gjorde :) Det var ju kul att höra.
Hade en lång svin vaccins disskution också. Är så trött på alla löp och allt som drill i huvdet på en.. 

Fanny hade vaknat när jag kom hem, så hon ska packa ihop sen ska vi bege oss mot tåget. 
Resten av dagen blir vika tvätt och laga mat dag :) Tills Johan kommer hem, då blir det bomhus. 

Nu ska jag umgås med FunnyBunny! 


Nu är det bara en tidsfråga ;)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0