KOllage

Det blev ingen tupplur, jag blev kvar vid datorn. Johan och Theo sover och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för just nu.. Håller på fixa med fotokollage här hemma, men jag saknar ramar och inser att det kommer bli på tok för dyrt med en ram till varje kort, så nu har jag bestämt mig för att jag vill ha några stora ramar där man kan sätta in flera kort i en :)





Den här dagen har gått ganska sakta. Har pratat med mammsen som hjälpt mig med diverse, tack för det.
Kollat på Tinas Cock A Long där mys Ernst var, haha.. Försökt grejjat med Bloggen, tog hjälp av Carro, men inte ens hon hittade någon lösning på mitt problem, och då kan nog ingen hjälpa mig :) Jag gav upp..

Sitter även och kollar om det går någon bra bio nu, jag fick nämligen en biobiljett av Johan häromdagen :) Tack!
Funderar på att gå och se Äntligen Midsommar, den verkar rolig.



Theo har varit lite tvär på morgonsidan, men även haft sina bra stunder :)






Blev bjuden hem till Emma ikväll, behöver inte ens ta med mig något :) Så jag har förberett kvällen för Johan, fixat ersättning, och grejjat lite.. Så när han ringer och frågar "Vart är idomin salvan?" "Vet du vart våtservetterna är?" "Hur många skopor ska jag blanda i vattnet?" Då har jag full koll på borta plan ;)
Är lite av ett kontroll freak, borde kanske försöka ändra på det. Vi får se om det gör någon nytta.
Så ikväll tar jag kvällens första glas vin på 1 år.. och mer blir det knappast. Tippar säkert av stolen av bara ett :P
Det är jobbhelg för vissa ;) så det blir inga större utsvävningar. En lagom start tycker jag.


Men jag längtar nog hem till pruppen lite ändå :)






Kollade igenom våra album på datorn igår.. Letar fram fler kort som ska framkallas.


Han kan konsten att skrika också ;)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Tess ♡

Hoppas att du får en trevlig kväll :)

2009-10-17 @ 15:17:57
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Tess ♡

Hej :) ja de är skönt faktiskt. Blir ju inte så ofta när de är massa jobb osv i veckorna för Niklas. Man blir fast i vardags rutinerna..



De är inte såå mycket att göra igentligen nu me flytten, men flisan tar upp mycket av tiden, men ska kankse lämna över henne till tina och rickard i morgon om de går.

Vi får kankse nyckeln till brynäs redan nu nästa fredag den 23 okt :D

Åh, va bra hoppas att de börjar någon grupp snart på babysimmet =)



Klart att vi ska ta en sväng om! Skulle va hur kul som helst att komma ifrån vardagen och blöjbytena för en stund :P

Kraam

2009-10-17 @ 17:40:01
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0