Brynjan

Igår blev ju inte kvällen som jag tänk riktigt :) men skit samma. Jag hamnade en stund på Brynjan och det var super kul. Surrade med Lott som nog kommer över på en fika nästa vecka :) Tok Niklas var där och han är verkligen en galen människa, men rolig! Kände verkligen att jag vill tillbaka till alla trotsiga tonåringar, och personalen. Så nu har jag bestämt att efter jul börjar jag igen. Har pratat med "bossen" och jag var välkommen :)
Tar två kvällar i veckan till att börja med, det innbär ju massa positivt. Jag sparar fler mamma dagar, vi får in lite mer pengar och Johan får vara ensam med Theo mer :) Och trots dryga ungdommar som tjaffsar och buder på nya utmaningar varje gång så är jag verkligen glad där borta, det är fart och fläkt, och man får möda för jobbet.
Det är roligt helt enkelt. Ena dagen är man en "bitch" och andra dagen frågar dom snällt när jag ska komma tillbaka och jobba :) Så efter jul som sagt, då drar jag igång!

Theo somnade om efter frukostmåltiden :) Jag har packat lite och sitter och är nervös över att köra. Måste verkligen jobba med dom här prboblemen i trafiken :S Nu siter jag och är skit nervös för att köra till en bilaffär borta vid Johans firma (för er som bor i Gävle ligger det vid sop sorteringen) det är alltså inte långt, det är inte svår väg att köra och jag ska åka halv två så det är förmodligen inte så mycket trafik. Men ändå.. Vad som helst kan hända? Det är första gången jag kör ensam med Theo (bara det är ju pinsamt) .. Ähh, jag vet ju att det förmodligen kommer gå alldeles utmärkt.. Fan för bilar, och fan för trafik. Jag avskyr det.

Inatt har vi sovit bra iaf, lite käk vid fyra sen klev vi upp halv åtta :) Så vi är utvilade. Jag som trodde Theo skulle vara vaken hela natten då han sov mest hela dagen igår, men så blev det inte. Han låg och surrade på i sin säng till 23 ungefär sen sov han :) Härligt.







Kommentarer
Postat av: Ämma

Jag har nog inte sagt vilken sötnäsa till son ni har! Men det vet ni väl redan ;)

2009-10-22 @ 12:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0