Veckorna går så fort..

Det blev en ganska jobbig natt. Theo har sovit bra, men jag har sovit dåligt.
Hur som helst ville grabben upp redan halv sju, men det kan man ju ta, när man dom flesta dagar än så länge får sov morgon var och varannan dag.

När vi klivit upp och gjort morgon rundan så kollade jag ut genom fönstret, tyckte det var lite väl ljust ute när jag vaknade. Och det har kommit snö :) Ganska mycket också.. Skönt! Våren är det största favoriten men hellre snö än regn och rusk..

Jag har tvätt tid idag, klockan 13, det innebär att jag ska konka tvätten en gång i halvtimmen på ena armen och Theo på andra. Ett riktigt I land problem, men förbannat bökigt enligt mig. Vi har tvättstugan så man måste gå ut också.. Jaja, det måste ju göras och det fanns ingen kvälls tid innan fredag så det får gå som det går helt enkelt.

Jag ska ta och rycka upp mig ur min sömn dvala, fixa lite här hemma, sen ska jag gå iväg och möta upp Tessan och Felicia, vi ska ta en prommis till Dollar och kika :) Ska bli skönt att komma ut lite då jag faktiskt inte lämnade lägenheten en enda gång igår. Vi var inne hela dagen.. Men man kan få ha en sån dag emellanåt också.

Onsdag idag och veckorna går fort. Jag hade tagit fel på Theos tid hos BVC den var på måndag klockan 10.00 så nu har jag bytt till fredag denna vecka, då blir det ny vikt koll och vaccination. Ska knalla bort till apoteket och köpa med mig alvedon om feber eller värk kommer som biverkning. Känner mig ganska kass då jag inte ens har koll på vilket vaccin det är han ska få :S borde läsa lite om det ikväll kanske..

Nu ska jag sätta fart här så det blir något gjort idag, eftersom det inte skedde mycket igår.

Ha en bra dag





Flisan, dagens date ;)




Kommentarer
Postat av: Anita

Momma längtar till fredagkväll.

2009-11-11 @ 10:17:45
Postat av: Tessan

Jo tack allt går bra med henne. Theo verkar vara en riktig go bebis, jag är lite avis att han skrattar. Emilia har inte lärt sig det ännu. :)

2009-11-11 @ 11:46:38
URL: http://pilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0