Vardagslyx

Fortfarande helt utvilad. Igår fick jag sova till 13 :) Och idag vaknade jag halv tio av att Theo låg och skrattade, då ville han upp, vilket verkligen är mer än ok. Halv tio, det är vardagslyx.

Igår kväll såg vi ju fotbollen, AIK vann, men vem har undgått det? ;)
Sen såg vi på ensam mamma söker, och sen "på smällen", sen blev det "grann fejden", en rikigt soffpotatis kväll. Grannfejden var riktigt roligt! En sån bitter och sur gubbe, han hade nog gjort bitterheten till en livsstil, men jag gillade att han gick barfota hela sommaren, det skulle jag också vilja göra om det var möljigt ;)

Johan är tillbaka på jobb, Linus är nog på körskolan och jag och Theo är hemma.
Efter en helg med fullt ös och folk runtomkring hela tiden är det ganska tråkigt att vara ensamma igen.
Men vi ska nog göra något av den här dagen också. Köttfärssoppa blir det till middag iaf.

Klockan är snart halv elva och jag har knappt fått på mig kläderna.
Så nu ska jag starta den här dagen!






Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0