Trevligt sällskap!


Har spenderat kvällen med dessa härliga människor :)



Tessan, Flisan & Niklas

Vi gick till hälsocentralen så vi var där halv sex, det var då det skulle öppna, med jisses så mycket folk det var där. Jag hade tänkt att vi skulle vänta en halvtimme eller nått, Men det tog betydligt längre tid. Jag tror inte vi var på därifrån förns kvart i åtta. Fick vänta hur länge som helst. Folk satt längst väggarna och väntade på att få den där sprutan. Det som imponerad mig mest av allt var att alla satte sig ner en stund iaf, utom Niklas, han stod hela tiden, alltså i över två timmar, rakt upp och ner. Jag skulle själv tuppa av, men det kanske är jag som är vek ;)

Har än så länge inga "biverkningar" men det slog drill i huvudet på mig efter att Johan pratat med hans syster som berättade att hennes barn fått reaktioner av den. Håller fortfarande tummarna hårt att vi får vara friska, har som sagt inte tid med biverkningar just nu.

Men det var ju kul att vi tog sällskap dit, tiden gick nog fortare än vad den skulle gjort annars.

Nu fortsätter kvällen och förhoppningsvis kanske jag inte är lika förvirrad imorgon som jag varit idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0