Tjock och Fet Krokodil

Den här veckan har gått så fort. Jagharinte hängt med det är redan torsdag. :)

Inatt skulle Johan ta Theo eftersom jag inte minns när jag sov oavbrutet senast, han hade en väldig tur då grabben inte vaknade en enda gång :) Han sover kanske bättre om han får sova brevidsin pappa ;) Det var en trött Theo igår kväll och grinig, så jag stålsatte mig och förväntade mig att det skulle bli lika idag. Klev upp när Johan gick på jobbet. Sen la jag mig på soffan då Theo somnat om och slumrade till jag också. Halv tio vaknade jag och då kröp sig paniken på, jag skulle ju möta Tessan kvart över tio, men det gick bra ändå :) Blev snabba ryck men vi hann. Så när vi mött upp Tessan och Felicia så gick vi mot öppna förskolan igen. Det var väldigt mycket folk där idag, fortfarnde mest äldre barn men det gör ju inget :) Theo och Felicia verkar tycka om att titta sig omkring på dom andra barnen och dessutom verkar dom gilla varandra, Felicia höll nästan på att äta upp Theo idag ;) haha.. Dom är så söta tillsammans. Den där sångstunden var rolig, vi sjöng om feta krokodiler och tomtar, haha..  Jag fick intemed mig någon kamera idag så det blev inga bilder.

Nu har vi kommit hem till kaoset. Jag lämnade lägenhet i ett bombnedslag så jag måste röja innan Johan kommer hem, han lär tro att det gått en tromb här hemma annars. Ikväll är blir det tvätt och städ kväll, så vi kan ha helgen i lugn och ro. Imorgon står det lyx på schemat då jag och Tessan ska unna oss att äta ute, och sen på kvällenska jag och Johan ha MASSA fredagsmys med allt vad det innebär. Ska framkalla lite bilder också så jag kan göra mina julkort :) Brukar inte skicka julkort, men i år ska det bli av.

Dessutom påminde Ronja mig om att det är första advent nästa helg. Jag hinner verkligen inte med. Får ta och leta fram katongen med julprylar i och se över vad som finns. Vi ska ta oss ner till Farmor snart också för hon hade julsaker vi kunde få av henne :)

Nä, fy sjutton nu måste jag röja här hemma innan jag får magsår!

Ha en bra dag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0