Tider är förvirrande!

Jag blir helt vansinnig.
Har försökt i en timme nu och få tag i en sköterska på mödravårdscentralen.. Omöjligt.
Jag har tid där på måndag, eftersom vi ska till socialstyrelsen för att skriva på faderskapspapper samma dag måste jag se till så det inte är samma tid, men det är som sagt omöjligt. Har ringt två olika receptioner men ingen tycks ha nummret dit jag ska, och båda hänvisar till den andra växeln.. Suck.
Det verkar inte bätte än att jag får bylta på Theo kläderna och gå dit. Hur svårt kan det vara? Dom är ett telefonsamtal bort men ändå lyckas jag inte komma fram. Åhh, sånt här kan ju pajja en hel dag!
Och hur dum är jag? Varför har jag inte koll på tiderna, och varför har jag inte kollat upp det tidigare? Jag brukar aldrig vara ute i sista sekunden :( Aja, vi får knata bort helt enkelt.  

I övrigt så har dagen varit bra hittils.

Lär snabba på lite om jag ska hinna med allt innan vi åker till Bollan!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anita

Gå inte till Socialstyrelsen utan Sociala myndigheten. Alltid roligt att läsa det du skriver , puss på er momma

2009-11-06 @ 10:34:29
Postat av: Emelie

Haha, vad är det för skillnad?

2009-11-06 @ 12:28:12
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0