Tack för idag, slut för idag..

Hade i tankarna att gå till Brynjan men jag ångrade mig. Gick en sväng på Brynäs, köpte en chocklad kaka och gick hem.. Jag tappade chockladen efter vägen.. Haha gissa om jag misströstade.
Johan är på väg hem. Theo jollrar, han har ätit frunktansvärt dåligt idag.

Tröttheten sköljde över mig nyss och jag håller på att somna ifrån allt här snart. Borde göra natt klart.
Har webbat med mamma men det fungerade inge vidare, det var något fel på hennes kamera.

Nu vill jag ha helg. Även om dagarna ser likadana ut så är det så mycket trevligare med tanken på helgdagarna.
Johan ska bort på lördag, men då kommer nog Lovisa hit, eller vad vi ska hitta på? :)
På fredag åker vi till Bollan och hälsar på :P
Sen drar veckan igång på nytt, det går undan måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack! men det enda jag gjorde va att kolla på när den blev fixad :) ni får jätte gärna höra av er om ni kommer ner till Stockholm. Vore jätte kul att ses! Kram

2009-11-04 @ 22:26:47
URL: http://emelielindberg.blogg.se/
Postat av: Anita

älskar er alla

2009-11-05 @ 07:12:17
Postat av: Anita

älskar er alla

2009-11-05 @ 07:12:32
Postat av: Rebecca

Hallo =)

Tack så mycket! Blir ju långt ifrån som när man är hos riktig fotograf... men dom duger absolut =)



Nä, bilddagboken är inte skyddad så den ska du kunna gå in och titta på.

Kanske bara är nå knas med sidan? Det brukar ju ofta vara det där!



Ser framemot morgondagen =)



kramar

2009-11-05 @ 16:38:33
URL: http://bekkiis.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0