Skärpning LW!




"2009-11-08

Kära publik.

Den här turnén börjar motigt. Ikväll har vi ställt in för andra gången. I två dagar har vi spelat med en ganska sänkt Johan Persson, igår och i förrgår tyckte jag dock att han hade lite färg och glöd i ögonen. Idag var han sämre igen"





Den andra panik känslan som kommer nu på två dagar. LW har ställt in sin andra konsert under turnén? Vad tar vi oss till om han ställer in i Övik? Måtte jag låta som en 14 åring vars stora kärlek till Backstreet Boys nyss kraschat, men det vore katastrof. Jag missade honom i Borlänge i somras, det sved. Men med Theo i magen och den fysiken hade en festival inte varit passande. Nu är allt uppstyrt, i minsta detalj. Jag har planerat i månader för att äntligen lyckas få lyssna på honom, dessutom i goda vänners sällskap. Jag har alltid sagt att Urkult är stället där man samlar kraft inför kommade år, det gick bort detta år. Så min nya samlingpunkt ska i år bli på Swedbank Aren, den 17 november, men världen bästa LW på scen. Sen måste jag säga att han ursäkt inte riktigt är tillräckligt för mig. Jag tror verkligen inte att många skulle bli besvikna om han drog en akustikt konsert istället, även om det inte är vad dom repat in eller sålt biljetter till. Lw akustiskt är många gånger bättre till och med! Så den går inte hem hos mig.

Håll tummarna nu att det blir en återhmätande konsert i örnsköldvik!

FÖR SJUTTON!


Kommentarer
Postat av: Tess ♡

Hoppas att konserten blir av för er :)

2009-11-09 @ 12:53:59
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vi håller tummen hårt!

Håller med att argumentet för att ställa in är dåligt!

Som sagt så skulle han lika gärna kunna köra akustiskt! Så ja, skärpning LW =)



kramar

2009-11-09 @ 13:49:51
Postat av: Anonym

2009-11-09 @ 15:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0