Onsdag

Igår somnade jag och Theo om på soffan efter att ha klivit upp 06.. Sen sov vi till 10 :)
Kring 12 tiden gick vi bort till Emma och Peter, jag lämnade Theo där för att gå iväg på en lång promenad i ensamhet. Radion i lurarna, Rock klassiker på högsta volym och total utrensning i tankarna. Två timmar senare var jag tillbaka som en ny människa! :) Jag och Theo knatade hemmåt och myste lite, Johan kom hem strax efter fem och innan 18 var vi på srång igen, återigen på våg hem till Emma och Peter, på taco kväll. Vi fick super god mat, Anders och hans nya tjej var också där, trevligt att få träffa henne :)
Vi spelade UNO tills alla flippade ur och tok skrattade.. Lite roar barnen haha.. Som magen vek sig.
Spelet är tillängnat 4 åringar? Men när vi spelat en dryg timme, ställer Johan fortfarande frågor, sötnosen!

Vi gick hem var 23 inte långt efter det somnade vi hela högen.
Linus är på körskolan men ska komma hem till 13 och passa Theo, jag ska göra ett ryck och tvätta, maskera hallen och röja lite.. Johan ska jobba över idag så han kommer hem senare.

Det är skit väder ute. Verkligen depp väder. Men vad gör det när det finns miljoner saker att göra inne :)

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0