Kvällningen

Hemma igen.
En kanon kväll utan tjaffs :) Härlig stämning hela kvällen och glada ungdommar. Jag har spelat bluffpoker, och vann (så klart) gjorten ny toffs till Theos tomte mössa :) och haft det jätte bra. Små myste för mig själv och kände hur jag kunde skatta mig lycklig som faktsikt får betalat för att göra något jag verkligen tycker om. Att gå till ett jobb man inte trivs med är inte allt för roligt, men dock ett måste. Men att få gå till ett jobb man älskar är underbart. Och just nu, som föräldraledig är det utmärkt. Det handlar inte alls om några pengar att överleva på, men helt klart ett tillskott.. så under mina mamma dagar passar det mig mer än utmärkt att kunna jobba någon kväll då och då..

Johan är dålig. Magkatarr :( Har agerat massör då han har så ont att det känns i ryggen till och med, men jag tror inte det blev bättre. Tur att det är söndag imorgon så han får en dag till att vila. Blir apoteket för inköp av piller till honom imorgon. Han är ju verkligen inte den som gnäller över lite (till skillnad från mig) så när han är dålig då är han verkligen dålig. Stackarn. Tur att Theo varit snäll med honom under kvällen.

Jonas hade hälsat på oss. Ikväll av alla kvällar. Så typiskt. Jag som hade velat träffat honom. Men nästa gång ska jag se till att vara hemma. Där med basta.

Jag har nyss myst med en SUPER trött liten kille som jag hann hem och natta :) Han sover nu sött och jag kommer på mig själv med att bara sitta vid sängkanten och titta på honom. Skulle kunnat sitta där hur länge som helst och bara titta, han är så fin och snäll.. :)

Nu ska jag se över mina foton och se till att använda upp min sista värdecheck. Det tackar jag Johan för som sabbade min kamera, på den vägen fick jag dom checkarna :)

Tänkte höra med Tessan om en gemensam Julklapp kanske ;)


Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0