Kaos..

Den här dagen har varit smått kaos artad.. Jag gick iaf och to jag reda på vilken tid jag hade hos barnmorskan på måndag och det krockade inte med mötet hos Sociala Myndigeheterna ;) Inte syrelsen alltså, som jag tidigare skrev. Haha.. Sen gick jag ner mot stan för att lämna tillbaka min skor jag köpte förra månaden som har gått sönder. Tänkte köpa ett par nya men då hon i kassan var så tvär och grinig så sket jag i det.

Gick vidare mot Lindex för att inhandla en ny mössa åt Theo och därinne satte han igång, jisses så han skrek, trodde först att det var för att han såg att vi stod vid hyllan med mössor, men insåg ganska snabbt att så smart kan inte vara, nog för att han hatar allt som har med mössor att göra men riktigt så var det nog inte. Alla där inne stirrade som om jag höll på att strypa honom i vagnen. Kastade mössan i golvet och gick ut därifrån smått panik slagen. Upp med grabben ur vagnen som sedan lägger av världen rakkabajsare och ett brett flin därpå. Sen var han nöjd iaf. Det var alltså magen, inte mössorna som spökade. Jag var däremot ganska bitter när jag varken hade några nya skor och inte heller någon mössa eller vantar åt Theo. Men alla har vi väl sånna dagar?

Nu är jag iaf hemma igen. Så nu tar vi nya tag..

Jag ska leta åt min kamera som är spårlöst försvunnen. Men den kan ju knappast fått ben så jag har nog bara letat dåligt. Sen ska jag dra på mig lite smik så jag kanske ser ut som en människa igen och sen är jag redo.
Vi åker mot Bollnäs vid 16. Ska bli spännande och träffa Sam, gissar att han vuxit som sjutton sen sist vi såg honom.


Sam

Som sagt.. mot nya tag..

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0