Framme

Vi åkte hem kring två tiden.. När vi kom till Sundsvall träffade vi Johan, och hans vänner medans det blev ett blöjbyte. Det var en mysig bil färd, surrade massor med pappa och farmor. Efter vägen ringde Rickard, det vaknas hockey på tisdag till veckan, Modo-Brynäs. Roligt :)

Vi är hemma hos min mamma nu, jag har nattat Theo som har lite feber, förmodligen biverkning av vaccinet. Men annars verkar han må bra. Syrran kollar film med en kompis i hennes rum och jag ska snart sova jag också. Har inga som helst planer för morgondagen förutom att visa en lampa för pappa på Ikeas hemsida, en lampa som jag tycker han ska ha i hans nya lägenhet. Har nyss talat med Johan, konserten var slut och det hade varit bra. Dom skulle käka och sen vidare på stan lät det som. Hoppas som har roligt iaf.

Nu ska jag ge mig an min bok som närmar sig slutet.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0