Nov. 7, 2009

Igår kväll åkte vi till Bollnäs, blev bjudna på "lax låda", som var super god och snart ska den lagas även här hemma :) Vi såg å Idol och Theo och Sam försökte umgås :) Dom är nog lite små än, men snart så är det nog fullt med spring i benen.. Det var roligt att se dom. Och deras radhus var inte dåligt! Jag kan inte låta bli att vara avundsjuk. Stor uteplats och väldigt mysigt område verkade det vara :)



Under förmiddagen idag har vi små grjjat lite hemma. Johan och Linus tog med sig Theo ner på stan en sväng. Sen åkte vi till Månskensgatan i Andersberg för att hämta upp Adde (han som det hölls svenssexa för) Jag fick träffa lilla Emma för första gången, hon fyller 1 år om tio dagar :) Sötare än sötast! Hon är född tre månader för tidigt, det var tur att allt gått så bra som det gjort. Dom bodde också jätte fint och det var kul att se :)

Sen hoppade grabbarna av på Interpol för att driva vidare senare ikväll :) Hoppas dom får roligt! Jag åkte vidare till Kiosken för att hyra film, träffade Karin, så nu är det bestämt att imorgon blir det äntligen babysim. Jag ska åka dit så jag vet att vi kommer på hennes pass. Ska kolla upp med Tessan hur det ser ut för henne.
Ikväll kommer Lovisa hit, vi ska se film och äta gott på Linus bekostad. Det tackar vi för :)
Sen skulle hon fixa en kladdkaka, det var tydligen kladdkakans dag idag ;)  Lördagsmys på hög nivå!

För övrigt går jag som på nålar här hemma, spänd av förväntan. Är rädd att hemlängtan kommer explodera inom det närmaste dygnet! Så spännande!

Jag ska fixa lite här hemma sen återkommer jag och presenterar vinnaren av den snygga fotöljen som dessutom står på Theos önskelista mamma och pappa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0