Massor med gjort..

Har fått super mycket gjort. Jag har maskerat nästan hela "andra" hallen. Fan va tråkigt det är, men skönt att ha det gjort. Mest glad blir kanske Johan.
Jag har bytt gardinerna i köket, misstänker att vi inte kommer använda balkondörren så jätte mycket nu så det blev paneler tills julgardinen ska upp.
Jag har tvättat all tvätt, och allt sånt där man skjutit på att tvätta, som fårskinnet och filtarna, men nu var det dax. Jag har gjort klart köttfärrsåsen, klippt våra blommor, hängt all tvätt, bäddat rent  och allt på bara två och en halv timme :)

Linus skulle vara med Theo under mina timmar av fix, om jag gissar rätt tror jag inte han har tyckt att det varit allt för jobbigt eller ansträngande för det har sett ut så här dom senaste 3 timmarna ;)



Ibland finns det energi så det räcker och blir över, som idag. Skulle verkligen vilja packa upp dom sista kartongerna som står och skräpar här i vardagsrummet men jag har verkgligen ingenstans att lagga sakerna.
Måste införskaffa den där cd/dvd hyllan snarast och få in en bokhylla i gästrummet, då ska lådorna upp :)

Nu kan jag utan dåligt samvete slappa i soffan, kanske ska ta och unna mig en Amigo också?

Jag och Theo har iaf haft fest i köket tidigare idag, vi har spelat Winnerbäck och dansat. Han tycker det är roligt.
Jag har tagit ner hyllan på hans skötbord som nästa månad åker ut på blocket.
Sängen ryker den med, och allt är min kusins fel :) haha.. Hon hade gjort så fint barnrum att jag kände att jag måste göra om jag med. Fy sjutton va snyggt man kan få till det om man bara kan kosten. Jag har inte alls den förmågan så jag gör det fråkaste man kan göra, kopierar och härmar, med lite små egna inslag :) Vi har ju en helt annan tapet men det kommer bli snyggt ändå. Tur att vi inte bor tillsammans :)


Det som nu ska in i hans rum, så fort som möjligt ser ut så här:

          

    


Glöm för sjutton inte bort att delta i utlottningen av den tuffa fotöljen som lottas ut på lördag :)






Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vilket gulligt kort på Linus å Theo...

2009-11-04 @ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0