Måndag..

Ikväll är en tjockis kväll. Jag känner mig helt svullen, funderar på om det kanske kan vara den mindre ovälkommande veckan i månaden som efter ett år nu snart är tillbaka :S Hoppas inte!
Ikväll var jag på Bryjan och hälsade på, det var skoj, träffade en av dom nya i personalen.
Jag längtar verkligen tillbaka dit. När Lottas lilla/e ploppar ut ska jag tillbaka.

När jag kom hem därifrån hade Johan målat hela hallen. Shit vilken drivkrfat han besitter, när han verkligen tagit tag i något, då blir det verkligen gjort också. Det blir hur som helst jätte fint. och med hyllan och spegeln där kommer det bli perfekt.

Strax efter att jag kommit hem kom Linus också :) Det är så otroligt kul att någon är här!

Till babyvakten igen. Jag har nu fått bekräftat att det kan vara så att den kommit in på någon annans frekvens.
Tre av grannarna har ju bebisar också så jag hoppas det blev så tidigare idag. Annars har jag som sagt blivit spritt språngande galen.

Nu har jag styrt upp boende åt grabbarna i sundsvall under Takida helgen, min snälla kusin, eller hennes föräldrar lånar ut deras lägenhet. Tack för det. Ska bara finna på en lösning med nykeln. Får ta det imorgon.

Theo visar sin styrka i skrik. Hungrig? Ont i magen? Bara arg?
Ett evigt gissande. Tur det inte händer ofta.
Han är ju rätt söt när han skriker också ;)



Nä, jag saknar inte magen än.. Tycker det är ganska skönt att slippa den.
Jobba inom vården i 8 månaden är inget jag rekmenderar, speciellt inte när det
var ca 38+ det var jobbiga pass. Tungt


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag drömde om dig inatt. vi va i en stor gympasal, på nån sorts fest. vi hade sjukt konstiga och gammla kläder på oss, du va rätt så full, men skulle promt upp på scenen och sjunga med Martin Stenmarck (som va artisen för kvällen)och du skulle absolut sjunga en jacksson låt, men som du inte kunde.. men alla bara stog och grät ändå, för de va så fint. :) haha.. de va en härlig dröm :)

2009-11-03 @ 13:36:01
URL: http://emelielindberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha, lite kul det där med babyvakten =)

Hade blivit en aning paff jag också, läskigt :p



Vi ser mycket framemot fredagen =)

Slår nog en signal någongång i morgon under dagen, jag behöver ventilera lite :D



Hälsa där hemma!

Kramar

2009-11-03 @ 16:58:42
URL: http://bekkiis.dinstudio.se
Postat av: Tess ♡

Vi köpte en i somras sen så tror jag hon fick en likadan av Tina o Rickard :) Dom finns på Dollar Store. Vill du ses någon dag framöver ? :)

2009-11-04 @ 08:38:13
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0