Dagarna som varit..

Då var vi tillbaka i vardagen igen, ganska skönt. Det var härligt att komma hem till Johan, ibland behöver man sakna varandra och komma bort lite för att inte ta varandra för givet. Härligt att ha någon att sova med, skratta med och faktiskt härligt att ha någon att gnabbas lite med ibland också :) Vi pratade om julklappar igår, jag får ångest över julklappar. Vi har sagt att vi inte ska köpa några till varandra i år, men jag vet hur det blir, vi kommer göra det ändå :)


Dagarna som varit..



Vi var till Theos mormors jobb och gjorde gipshand och gipsfot :) Dessvärre glömde jag dom hemma.
(Mamma, kan du ta dom nästa helg?)






Theo var super duktig, handen blev nog lite knasig då han nuddade botten på burken men det kan bli bra ändå.




På lördagskvällen åkte vi med Anders, Jessica  och Lovis till Kvarbacken där vi skulle bli bjudna på middag.
Och så klart skulle vi få träffa lilla Eskil. Han var så otroligt fin och snäll. Nästa g ång jag träffar honom är han lite större, då kanske jag vågar hålla honom lite mera. Jag är så rädd när dom är så små :) Minns knappt att Theo varit så där liten :) Det är bara tre månader sen ändå.




Cricko var kock och bjöd på otrligt god mat, Vilt så klart =)




Lilla Lovan var på plats, så otroligt härlig liten tjej.

-"Varför var Eskil ledsen Lovis?"
-"Men, för att han hade pissat på sig"



Theo och Lovis kollar på Molly och vilar :)



Jag fick ett hjärta av mamma som jag fått när jag föddes, det var fint. Mitt namn och födelsedata står på det.
Skulle vilja hitta ett liknande och göra samma till Theo, den skallrar dessutom så Theo tycker den är jätte rolig.



I ärlighetens namn så har blivit en massa soff slapp hemma hos mamma. =)



Vi har mått gott hemma i R.




Höjdpunkten var att få träffa Eskil :)



Har fått två så otroligt fräna presenter som verkligen är personliga också. Tyckte dom var så balla så jag måste visa. 



Igår kom Lina och Maluo hit en sväng, Malou har blivit så stor :) Och duktig. Det var kul att träffa dom, hoppas dom kryar på sig så vi kan ses en längre stund framöver. Av dom fick Theo den tuffa tröjan med hans namn på :)
 



Av Jessica B fick både Theo och Eskil likadan body, gissa om dom kommer vara snyggast på nästa Urkult? Den speglar kanske min och Jessica mer, men när dom små blir stor hoppas jag dom uppskattar Urkult lika mycket som vi gjort/gör. Roligt med personliga saker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0