Bildbomb på glädjen!

Vilken dag. Undertiden jag vikt tvätt och packat har Theo förgyllt dagen med sin ljuva sång (inte allt för vacker men roligt att lyssna på) ;) När jag sen packat pratade jag med Jessica som skulle äta tjädergryta, det som är det bästa jag vet. Jag kommer aldrig glömma när jag kom till dom i Östersund och Dennis hade lagat det, var otroligt skptisk först men gisses vilken dröm för smaklökarna.. Det var himelsk ;) Jag tog själv en ostmacka det får duga idag, haha.. Johan ska laga torsk med äggsås, han läste kokboken febrilt igår kväll :) Min sabo är grym på att laga mat. Jag har gjort iordning Eskils presenter, och efter att ha pratat med Jessica fick jag veta att satte pricken över i:et ;) Fick dessutom ett paket av Jessica B sist jag var hemma, men jag fick inte öppna det förns Eskil kommit så igår ringde jag och frågade och jag fick lov att öppna det om jag ine berättade för Jessica vad det var (hon skulle få samma). När jag försäkrat mig om att hon öppnat sitt ska jag visa här vad det var. Något otroligt passande och fint iaf :)

Mamma har fått låna en vagn av Karin och Björn medans jag är hemma så slipper jag frakta med den.
Ganska skönt då den tar plats i bagaget och Farmor har också grejjer hon behöver ha.
Som om man inte har nog med packning ändå, så ska den där vagnen med överallt.

Jag var verkligen impad av lilla Felicia igår som kunde vända sig, rulla runt och ta tag i sin napp :) Idag gjorde Theo det också.. Kanske hörde han att jag sa till Tessan att hon var så duktig, så idag ville han visa att han också kunde ;) Haha Flera gånger tog han ut nappen och voftade med den. Hon kunde iof till och med stoppa tillbaka den i munnen själv också :) det klarar inte Theo.


Trots dystert väder ute har jag någon här inne som verkligen lyst upp min dag!
Theo är på strålande humör och vi verkligen älskar livet idag.
Otroligt härligt!









"Kolla, jag kan göra som Flisan, hålla i min napp själv" :)












Solstrålen i vårt liv!





Kommentarer
Postat av: Tess ♡

Åh va roligt att han leker med nappen sådär :) Han är ju så otroligt sööt!

2009-11-12 @ 21:29:06
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Anita

Längtar till i kväll,då jag får träffa lillTheo Johan ! ha så roligt på Takida.

2009-11-13 @ 07:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0