Sov Gott

Då var jag hemma igen. Samlade kraft och gick ner på stan för et Yoga pass, där var även Kristin och Lovisa.
Den här Yogan var mycket "bättre", "lättare" än gravid yogan, men det beror kanske på att fogarna är ganska ok nu och att man var rätt otymplig i den situtionen. Men jag gillade det. Det var både roligt och energigivande.
Hade 10 minuters avslappning på slutet också. Helt underbart. Tänk om man kunde lyckas bli så avslappnad när man ska sova också istället för att ligga och vrida och vända på sig. Ska be Ronja fixa hem nån avslappningmusik som jag kan få lägga in på mobilen när jag kommer till henne.

Väl hemma möttes jag av en nyäten och super glad Theo. Han har jollrat och haft sig hela kvällen, tills nyss då han gråter av trötthet, blev inte mycket sömn idag, kanske tar han igen det inatt :) hoppas.

Nu blir det sängen och efterlängtat sömn :) Natt!

Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0