Det vankas kärlek..

Imorse blev det stressigt :) Jag åkte till kiosken och lämnade tillbaka Falk filmen som vi hyrt sen vipps så var klockan 11 och Niklas, Tessan och Flisan var utanför :) Vi gick ner till Erikshjälpen däri vanlig ordning var mycket folk. Jag i princip sprang till hyllan där jag visste att tomte klädernalåg och faktiskt till min stora förvåning fanns den kvar :) Härligt. Köpte ett par super varma och sköna ull byxor till Theo, kanske bli passanade om det blir kälkåkningmed skoter framöver. Hittade ett par skit snygga boots också, men en tjej hann före. Tessen hjälpte mig att passa på om jag skulle kunna få åt mig dom ändå, men vi stirrade så på henne att jag tror hon blev brydd. Gav upp skorna och sen gick vi. Det finns mycket fynd och fina saker där. Men det bästa vore att vara där vid öppningen, utan barnvagn och bara röja :) Haha..

Niklas och Tessan gick tillbaka till Brynäs och jag och Johan gick till stan. Kikade bara runt. Hittade massa fint men det får vänta. Lär hålla hårt i pengarna kring juletid.

Pratade med dom på expert så nu är allt klart, jag behövdebara gå hem och fotografera så skulle dom fixa resten med julkorten. 

När vi väl kommit gjorde jag klar Theo, som var föga nöjd över att få på sig tomte kläderna och minst lika less på att jag som oftast ska stå där och fjanta mig för att han ska le när jag knäpper kort.. Lyckades tillslut med några bilder och Johan fick välja vilket.. Det blev som ni kanske förstår inte kortet nedan, men det är ändåen glimt över hur less han var på mig :) 

Jag planerar för fullt inför Johans överrakning och jag ser ljusningen i det mesta. Har dock fått släppa på några av mina tankar då summorna skenar iväg på tok för mycket. Måste dessutom dubbelkolla med Theos faster engång till innan jag bokar det som komma skall. Men det ska bli roligt och jag hoppas verkligen att han blir glad.

Jag ska ta ett bad strax, äta middag och sen ska jag bege mig till Brynjan för att jobba :) 
Ska bli skit kul!

Nu har jag kollat upp så det är möjligt att beställa en match tröja med nummer 29 och namnet MOLINDER till Theo :) Han kommer bli skit tuff! Dessutom tycker jag det var skit bra att han dängde upp den där spelaren i Luleå eller vad det var. Spelar man hocket lär man ju ha lite krut och kunna ta en tackling också! Vilken mes. 

Hur som helst så är det inte ens en vecka kvar tills vi kommer till Övik och även fast det inte var så JÄTTE länge sedan vi sågs så saknar jag Ronja jätte mycket och den här trippen kommer alldeles lägligt! Melissa kommer hem från Oslo också så även om det inte är hela gänget så är det en stor del av alla vi kommer kunna skratta ikapp tillsammans med.  











Måttligt nöjd grabb under fotograferingen!


Kommentarer
Postat av: Tess ♡

Bärselen Emelie ;)

Då jäklar kan vi röja o va först på allt där! haha ;D

2009-11-21 @ 19:43:29
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Tess ♡

men du, va söt han blev i tomtekläderna :) Niklas tyckte de han också :D

2009-11-21 @ 20:32:00
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0