En ny dag med Lillasyster <3

Rolig kväll igår :) Vi hämtade upp Fanny. Det blåste som sjutton (den enligt mig störta neckdelen med Gävle, det blåser skit mycket ibland) vilket inte alls var särskillt bra för min förkyldning märkte jag inatt.

Iaf så åkte vi direkt hem för att kamma hem den bärsele som Johan ville ha och så blev det =) Så vi fyndade rejält igår. Härligt! Jag har blivit torsk på tradera och när dessa bud är avklarade ska jag hålla mig undan ett tag har jag lovat mig själv, har inte alls samma självdiciplin som pappa har. Även om mycket är billigt där så stiger det om det blir många vinnande bud. :S Jonas kom ner och hjälpte mig reda ut tiopotenser :) Han är faltikst skit duktig på matte och att lära ut. Vi åt jorduggar med glass och myste :P
Sen åkte vi till kvantum och handlade hem lite frulle.. Låg länge och tittade på magen så Fanny skulle få se vilket vilddjur som finns där inne, men den ville inte säga hej igår, kanske ikväll istället :)   det blir tacos med film så den borde bli glad och kanske morsa lite :)

Vi ska snart åka till hunddagiset och hälsa på =) Vi hoppas märta är där, den lilla mopsen. Sen gissar att det blir en liten stads vandring ;) På eftermiddagen ska vi till Gasklockorna och se om vi kan hjälpa till med något. När jag pratade med Ullis sa hon "I ditt läge kan du nog inte tillföra något på fredagen" Fattade först ingenting, men sen insåg jag att dom ska rigga scener och det nog mest är tunga lyft som gäller så jag får ge min bidragande hand imorgon. Vi ska hålla på mellan 09 på morgonen till efter 01 på natten.. Men lite raster och vilopauser ;) Jag ser fram emot helgen och tror att det kommer bli kanon kul =)

Nu ska jag äta lite av gårdagens jordgubbar som var så otroligt goda att jag tror vi köper hem en låda till idag ;)

Hoppas ni får en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0