Stekande sol idag igen :)

Jag fick skjuts av Emma ner på stan, kikade in på indiska och avnjöd alla vackra klänningar som kommit in..  Det var stämning på stan, AIKARE och POLISER överallt. Köpte en liter jordgubbar och gick sen upp till Sibylla vid Strömvallen där Sebben, Kent, Bosse och Weronika befann sig. Det var ett härlig gäng och kul att träffa dom. Jag fick gratisbiljett :) och vi gick in för att se fotbollen!

Det var super fint väder. Gävle vann med 1-0 och som det lät på eftersnacket var alla förvånde :) Även Gävle suportrarna..
Jah sa hej då till dessa härliga människor och kände hur roligt jag tycker det är att möta nytt folk :) OchSebastian så klart!
Jag och Johan gick hem och efter vägen kom både ambulanser och poliser så det blev nog lite tryck där i efterhand verkar det som :)

Väl hemma blev det sängläge ganska fort.
Klev upp halv sju imorse och intog tvättstugan och insåg ganska fort att det var ett stort misstag eftersom jag glömt att köpa nytt tvättmedel, så mycket tvättande blev det av det.. Undra om jag gjorde så undermedvetet? Fick knalla upp med tvätten igen och börja packa.. Har hittils fått ihop tre katonger, det går trögt :S men framåt.

Emma kommer nog över snart. Dom har tapetserar gubbar hos sig så hon ville inte vara hemma, vilket jag kan förstå.
Jag ska till Barnmoskan också, tur att jag kollade i kalendern annars hade jag helt missat den tiden.. Under eftermiddagen blir det matte och senare ska vi till Valbo och lägga handpenning på sängen hos Sängjätten.

Ha en bra dag i solen :)










Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjoho! Nu kom jag in på bloggen...äntligen...Tack själv för en kanon kväll med goa människor. Jag håller med dej om det du skrivit om att möta nya människor, de är KANON mysigt!

Hoppas att allt är bra Å att magen mår fint. Lovar att jag ska fixa en body med texten: NORRA STÅ NÄR JAG KAN GÅ....=)

Kram på dej

2009-05-26 @ 17:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0