Snart slut..

Då var den här lååånga dagen slut.
Jag har varit på skolan hela dagen. När jag kom hem var det bara att åka iväg till Gävle energi för att teckna el avtal.. Så nu är det klart.. Sen följde Johan med mig till Brynjan medans visningen hölls här hemma. På måndag får vi veta hur det gått... :S

Jag fick iaf G på provet, tvingade läraren att rättamitt prov tidigare, jag kunde verkligen inte hålla mig. Känns väldigt skönt att det gick vägen, men det var på gränsen, Nu gäller det att spendera tid på extra lektoner och kanske utnyttja Jonas en aning inför nationella provet :)

Jag har jobbat på brynjan ikväll och får lite smått panik av tanken på att det  faktiskt stänger om en vecka :( Känns jätte tråkigt.. Johan hade fiat mat till mig när jag kom hem PISS BLÖT av allt regn som drypte ner, på den korta vägen hem var jag verkligen genomblöt från topp till tå :)

Imorgon ska vi på föräldra kursen, och kvällen ska förmodligen spenderas med vänner och en go film :)
Min lillasyster fyller år, hon ska till Sundsvall med pappsen över dagen och fira, jag tycker dom kan åka hit när dom ändå är ute på äventyr :P

Nu ska jag trots tidig timme krypa ner under täcket och kolla grannfejden

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0