Måndag

Jag bokstavligt talat sov bort gårdagen. Tänker inte nämna när jag steg upp ur sängen..
Jag och Johan tog en kvälls prommis och köpte hem lite gott, hyrde änglagrådsfilmerna, väldigt lättsam söndags tv ;)

Orkade bara se en av filmerna så ikväll blir det film nr 2 :) Först ska vi till försäkringskassan på möte där.. Sen till graven. Idag är det 1 år sedan Johans mamma gick bort så vi ska dit med blommor.

Jag har plockat hem lite syrener som doftar fint här hemma och just nå mer har jag inte gjort denna dag. Diskat och den vanliga rundan då, men inte mer. 

Efter att ha kollat på allehanda.se och fastnat där så gav jag upp.. Fan va tråkigt!
 Vi har dåligt väder här idag, inte alls mysigt. Blåst och grått.. Undra om det är solsken hemma?

Idag hoppas jag att mäklaren hör av sig, och att vi får veta hur det går med min kamera!
Jag försöker få hit lillasyster i helgen. Lite sällskap på gasklockorna skulle sitta fint!
Får se hur det blir med det.

Sebben ringde och var nere på stan :) Dom skulle åka tillbaka till Huddik ganska snart så jag undvek att driva ner på stan. Men det var ju skoj att han ringde iaf. Borde ta mig till Huddik igen, det var verkligen fint där han hade sin lägenhet!

Det är City Akuten på tv och tårdryp!
Ska leta fram dom där peppren som jag behöver ha med mig på mötet!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Ett år sen redan!? Det är ju inte klokt vad tiden går fort..

2009-05-11 @ 19:11:02
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0