Härlig dag !

Det var super mycket folk på extra matten idag.. Alla har nerver inför nationella provet.. Fick inte den hjälp jag behövde, så jag har anlitat Jonas att komma ner ikväll om han fick tid över..

Efter dagen på skolan och en mysig lunch med klasskamraterna så gick jag ner på stan och köpte jordgubbar och en blommbukett att ställa på bordet.
Sen blev det hemgång och korvstroganoff med ris till middag :) Kvar är nu bara disken och en damsugning men det får vi ta efter jobbet. Johan är på gymmet och ska jobba...
Klockan 20 ska vi hämta syrran på tågstationen och imorgon bitti bär det av till hunddagiset sen får vi se. En sväng till gasklockorna och hjälpa till kanske :)

Hittils har det varit en toppen bra dag! Har gjort kanonfynd på tradera och insett att jag är smått beroende av den där sidan, borde tagga ner. Men Johan har fattat tycke också och han är nu själv med och budar på en bärsele :)

Ullis ringde nyss och jag och fanny hade fått ansavar över dokumentation och fotografering under lördagen :)
Johan ska vara den som säkrar vid klättring och hålla koll på rökdykningen :) Det kopmmer bli skoj!


Nu ska jag knalla på brynjan och ha en helt otroligt fantastisk sista kväll med kidsen där ! :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Att ni inte sa nåt om bärsele, vi har ju en som knappt är använd som ni kunnat ta över :) Använd högst 5 gånger typ.

2009-05-15 @ 12:33:50
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0