Fotboll...

Johan kom hem tidigt imorse och skulle packa med sig ombyte, firman skulle bjuda på middag och fotbollsmatchen ikväll... Jag såg ingen anledning till att jag skulle sitta hemma så jag styrde upp en date med Sebben som självklart också ska på matchen, fast han lär stå på andra sidan :P Så jag ska träffa han och hans kompisar från huddiksvall och se AIK mot Gävle ikväll. Det kommer bli fullsatt då biljetterna redan börjar tryta och jag hade lagom tur att någon vid namn Bosse hade fixat en biljett till mig =) Det ska bli roligt. Jag ska räcka ut tungan mot Johan när han står i Gävles hejarklack :P haha.. Ehh jag skiter i vem som vinner, det ska bli kul att träffa Sebben, se lite folk och få en uns av stämningen :) Så ikväll blir det fotboll..

Jag har varit hos Emma, vi satt på balkongen, men i vanlig ordning pallade jag inte av högtrycket så vi gick in.. Jag klarar inte av värme om jag inte kan svalka mig under tiden :) Men kanske fick jag en gnutta färg iaf :P
Hon ska köra ner mig mot stan vid fem tiden :) Snäll hon!

Imorgon har jag bokat tvättid klockan sju för att jag ska få något gjort, är jag ändå uppe den tiden så ska jag nog få ett par lådor packade trots allt! Annars är det skandal :P Håller på laga middag nu.. Det är stek hett både inne och ute..
Ska fråga Emma om hon kan ta med sig sladden till kameran jag fått låna av dom så jag kan lägga in lite bilder ikväll kanske :)

Idag blev en sån här bra dag :) Imorgon kommer nästa dom. Klarade jag provet i matten? Antingen kommer min lycka sprudla över hela Gävle imorgon och glädje tårar kommer komma eller så kommer jag låsa in mig på toaletten och tycka synd om mig själv, vi får se hur det blir? Håll tummarna :P

Jag har gått igenom kläderna som jag köpt på tradera och det var mycket nytt med :) Känns så roligt att vi ska flytta dessutom så man får allt rensat, jag har lovat mig själv att verkligen kasta saker den här gången!
Kanske köper jag med mig jordgubbar hem tills ikväll dessutom, är helt såld på jordgubbar just nu och inget är godare en varm dag som denna :) Däremot börjar jag få lite abstinens efter att komma hem :) Inte alls länge kvar nu! Och då bli det fem lugna dagar på hemma plan i trevligt sällskap!

Midsommar är spikad. Efter många disskutioner fram och tillbaka och ett väldans argumenterande hamnar vi i Göteborg, hos Linus. Det känns bra. Jag kommer inte alltid kunna åka hem så jag får prioritera andra högtider på hemmplan, midsommar blev min lott att släppa detta år. Och en midsommar i Askim, där det är så otroligt vackert, men Linus som faktiskt är en fulländad och otroligt duktig kock, kanske ett besök på liseberg och andra påhitt känns helt OK. Jag ser fram emot det! Får ta igen midsommar med mina vänner i Juli, när jag kommer hem den svängen istället, sen dröjer det kanske ett tag innan man tar sig hem igen?

Om någon får lust att hälsa på oss i sommar så har vi ju gästrummet i nya lägenheten och dessutom denna lägenhet till förfogande! :) Skulle vara roligt om det kom ett gäng! En kväll på tantgrön, i repris från förra sommaren kanske :)
Dom flesta jobbar ju under sommar tid, men kanske att man kan hitta någon helg :) Vi får se vad sommaren bjuder på..

Nu ska jag se över maten!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0