Dagen..

Vi har varit i lägeneheten hela eftermiddagen. Gjorde ett break och åkte hem och åt lite rostbiff med potatissallad. och en sväng på Ikea där vi köpte några knoppar, prioriteringar :S

Det kommerbli bra därborta, det är så tyst bara. Jag ska få låna Peters sprängare såjag kan poppa lite ikväll och imorgon. Blir mycket lättare med lite musik till.. Har fått dit lite prylar iaf, och börjat med lite fix.. Men det är en låååång väg kvar.

Nu ska jag slänga in en tvätt, sen blir det pendling mellan tvättbyten och fix där borta.. :)
Både jag och Johan är ganska trötta, vilket måsrks i humören ;) Men vi ger oss inte, det ska bli beboeligt tills imorgon och då lär det skrubbas och donas.. Är ganska roligt också faktiskt, att vi får göra om så som vi vill ha det..
Jag behöver sopsäckar! :) Men jag vet knappt vart man köper sånt..

Nu ska jag ner i tvättstugan!
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Ica, Öb, Rusta, Dollar... sopsäckar finns överallt! :)

2009-05-29 @ 19:08:13
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Weronika

Hojta till om du/ni behöver hjälp med nå´t. Städning är jag bra på....he he....Ha rju jobbat på städfirma. Kram på dej

2009-05-29 @ 23:51:08
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0