12/5 2009

Ikväll blev en "prata i telefonen" kväll, fick surra med Lovan också :) haha, "Vad gör du?" "Jag har trosor" "Hej då Emelie".. Kul att faktiskt kunna komunicera med en så liten människa :)

Jag var på brynjan och hämtade våra forever young tröjor och ringde Ullis med det glada beskedet om ytterliga en frivillig medarbetare i helgen :) Min Systeryster så klart! :) Hon kommer på torsdag, biljetten är bokad och det ska bli super kul!
Känns som att det finns mycket att se fram emot framöver.. Fanny kommer, Kryssningen, Flytten, Ramsele och diverse..
Mäklaren har ännu en spekulant på lägenheten och det känns så klart suveränt, bara det att jag är otroligt trött på att "förberda" inför visning. Men huvudsaken är att den blir såld så klart, gärna så fort som möjligt!

Nu har vi Linus på tråden, då blir det i vanlig ordning tokigheter.. :) Han är halv galen, men det skulle varit kul om han flyttade hem till Gävle. Då skulle det bli lite liv i lådan här också.
Jag skulle vilja träffa Niklas också, en arbetskamrat som fått näsan avslagen i helgen, skulle vilja se hur hans näsa ser ut :P

Nu ska jag runda av kvällen och borsta håret för fösta gången denna dag.. Lite sent kanske.

Ibland känns det som att man är på fel plats vid fel tillfälle! Skulle inte vara tokigt att vara hemma om så bara för en timme i detta läge!

Ha en bra kväll..


Kommentarer
Postat av: Frej

Läängtar! :)

2009-05-13 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0