Vart försvann sömnen?

Igår morse vaknade jag till stårlande sol, jag tog en morgon prommis medans johan sov kvar, han mådde kanske inte allt för bra. När jag kom hem var det en hög med disk att ta tag i, och lite städ.. Just nå mer gjordes inte under dagen. Vi såg repriser på tv och jag läste tidningar.. Jag tror jag har tappat aptiten.. Kom p mig själv igår att jag inte ätit på väldigt länge, det surrade i huvudet och jag slängde snabbt i mig mat och skämdes.. Jag brukar ju alltid vara tvärtom, hunger har alltid funnits hos mig. Men det var som att alla rutiner försvann när Johan sov så länge..

Men vilken natt det blev  :S Jag har inte sovit måna minuter.. Jag och Johan hyrde en film igår, LA ZONA, vi slog av efter en halvtimme, den var dålig. Sen lagade vi matlådorna och Johan packade och intog sömn läge, men sömnen uteblev.. Funderade på att väcka Johan flera gånger, men samvetet sa ifrån när jag kom på att han skulle upp och köra till Norrtälje kvart i fem.. Men nu är jag uppe iaf och ska ner på arbetsförmedlingen, på möte..

Ikväll ska vi ha tjejkväll på gården, Vilcana kommer dit (en förening) som ska prata om feminism.. Det kan nog bli kul. Intressant och se om det dyker några tejer så majoriteten på gården är killar.. 
Ska till banken igen också, efter att ha pratat med Jessica B och fått lite tips på hur man kan förhålla sig ska vi göra några förändringar och det innrbär förmodlingen att jag blir tvungen att byta bank, men så får det lov att kanske bli..

Nu ska jag ringa Emma och höra hur hon mår i sin förskyldning!

Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0