Skäggig pappa

Min pappa är galen. Ikväll när han kom med datorn kände jag inte igen honom :S Han har slagit vad med grabbarna på vittra att han inte får raka sig förns han nått en speciell målvikt, vilket har reulterat i att min pappa ser ut som ett skägg troll och det är inte vackert! Haha.. jag skrattade ihjäl mig när jag såg honom! Kul att se Tomas också men dom åkte lika fort som dom kom.

Nu har vi iaf dator med interner hemma :) YES! Malin följde med hem en sväng sen körde vi ner henne på Herat Break när vi skulle handla. :) Hemma igen och jag försöker få Johan att ta hand om disken, jag vägrar diska igen!
Får nog jobba på det ett tag ;) eftersom den där galna kocken är på tv, Gordon. Jag tcyker det där är dåligt men Johan älskar att kolla på hans vredes utbrott och hans matlagning!

Var ganska kul när jag fick datorn för jag hittade massa filmklipp från tiden i Oslo.. Haha, riktigt kul att se.

Nu ska jag surfa vidare!
Sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0