Inte en signal..

Igår hade vi kaffe och te rep med kubb här en stund. Ingrid, Patrik och Jonas kom ner, det var trevligt. Jag hade nästan glömt hur mysigt det är ha folk hemma.. Var ett tag sen det var möjligt att ha folk här med tanke på röran, men det börjar reda upp sig en aning nu.. Kände mig inte alls på humör imorse när jag slog upp ögonen, och värre blev det när jag tittade ut och ser att det bara snöar och snöar.. :S Det var ju nyss "vår", plus grader och helt underbart att vara ute.. Nu vill jag bara vara inne och slippa snön.. 

En dusch kanske gör susen.. Jag som packade ner nästan alla vinterkläder i katonger igår :S Klantigt! 
Nu ringde Emma så jag ska ta och göra mig klar och gå över till henne ostället för sitta här och vara butter över vädret ;) 
Sen är matte som står på schemat :) Hoppas det går lika bra idag som tidigare :) 

Vi har inte hört något om lägenheten än heller :S

Ha en bra tisdag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0