Vilken härlig dag..

För ett tag sedan hade vi pyssel kväll på brynjan och tjejerna ville att jag skulle skriva ett kärleksbrev till min pojkvän ;)
Jag gjorde det och la brevet i ett kuvert med johans namn och adress på, på baksidan av kuvertet skrev jag "Avs: Hemlig beundrare" och la det i vårt postfack.. När vi hade handlat på kvällen och var på väg upp till lägenheten bad jag honom kolla posten och det dröjde ett tag innan han kom efter :) haha.. Han stod säkert och funderade vem brevet kunde vara ifrån <3 När jag frågade vad han gjorde sa han "hmm, öhh, nää jag bara kollar en grej" och några sekunder senare brast han ut i skratt ( när han förstod att det var jag ).. Undra om han hade berättat om detta mystiska kärleksbrev om det inte hade varit från mig ? ;)



Känner mig på suveränt humör, matte lektionen gick strålande och jag förstår faktiskt. Kunde räkna det mesta.. :) För första gången på 22 år så börjar jag förstå vad alla menat när dom sagt att det roligt med matte. Blev nästan gråtfärdig i dag efter lektionen, för som jag slitit med detta hemska ämne och helt plötsligt är det som att himlen öppnas upp min hjärna hänger med :) Trodde aldrig att jag skulle kunna ha kul på en matte lektion, men det har jag haft idag. Klarar jag Matte A kursen ska jag fira med buller och bång, då bjuder jag in till fest :P om jag inte klarar den så kommer jag aldrig någonsin mer ta mig an ett tal!
 På vägen hem hörde jag någon ropa mitt namn och där stod Malin, det är ju inte varje dag man stöter på någon man känner här så bara den saken var som pricken över iét. Någon som vinkade från andra sidan gatan tog mig nostalgist tillbaka till Ramsele :) Tack för det Malin Hehe.. Lite kan muntra upp mycket.

Johan ringde och frågade om vi inte kunde bowla ikväll, inte min favorit sysselsättning men det kan säkert vara roligt. Han skulle höra sig för om det fanns någon som ville följa med annars får vi väl rulla kloten själva ;)
Näe, nu ska jag ta tag i överflödet här hemma.. den konstanta röran som aldrig vill försvinna!




Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Kul med bowling! Mattias var ledig igår så vi hade kunnat hänga på där. Men det kommer väl fler gånger! :P

2009-03-19 @ 11:23:29
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0