Super Onsdag

God morgon!
När solen skiner och det är så här ljust ute har jag inget emot att kliva upp tillsammans med Johan :)
Han har nyss åkt till jobbet och jag ska vandra bort till skolan för att ta mig an några nya tal..

Härliga Onsdag.

Hade fått mail av farmor och chefen nu på morgonen.. Jag tycker om att få mail :) Det är roligt.
Det absolut lättaste sättet att komunicera :) Fast roligast är ju att träffas så klart.
Igår pratade jag med Ronja innan kvällning ! Tycker det är kul att hon trivs med sin utbildning, eller iaf med jobbet som väntar :) Sånt gör mig glad.

Nu ska jag gå och se till att jag kanske i framtiden har möjlighet att trivas med ett jobb också :)

Ha en super Onsdag för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0