Överraskningskväll, men ban annat brämhults Juice!

Igår hamnade vi i forsbacka, Johans bror fyllde år. Kunde inte stnna så länge eftersom jag skulle rycka in på job, extra vak. Hela dagen igår blev stressig. Vi köpte damsugarpåsar :S Men jisses vilken djungel innan vi hittade rätt..
Jag kom hem vid åtta igår och Johan var risig. Han som aldrig är sjuk, vi hyrde film och åkte hem och sov..
Idag mår han bättre och har grejjat här hemma. Jag tog bilen och fick en kurs i hur och var man fyller på spolarvätska.. Haha.. så nu kan jag det! Handlade lite överraskningar till Johan som han ska få ikväll..

Vi har städat idag och det har fogats! Kvällen kommer bestå av slapp. Melodifestivalen? Njea, är inte så förtjust i det, men vem vet?

Ha en bra helg!
Kram

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Kul med små överraskningar =) Vad fick han?

2009-03-07 @ 21:24:23
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0