Melodifestvialen

Då var helgen nästan slut..
Igår kvart i fyra kom vi på att vi ville se matchen! Åkte snabbt ner till ett ställe som heter Munken, men där fanns bara orginal och det var jätte lite folk. i  period pausen ville Johan åka till Olearys istället.. Men där var det propp fullt, men hade jag väl sagt att vi skulle se den där matchen fick jag ju som hålla det då.. Fick stå rätt upp och ner i två timmar och det var seddutom bara sista minuterna i sista perioden som var spännande. Brynäs förlorade iaf och sen åkte vi hem.
Tog en promenad till Kvantum för Johan ville ha glass, hemma igen bänkade vi oss framför melodifestivalen och Johan hade lagat en helt fantastisk god renskavs gryta :) Mums..
Melodifestivalen var som vanlit dålig tycker jag. Det enda som gjorde kvällen speciell där var Af Ugglas, hon var den enda som kunde bjuda på sig själv till fullo och på ett ärlig vis dessutom!
Finer var ju bra också, dom gick ju vidare båda två :)

Vid tre inatt när jag varit och kissat för 1586 gången och just somnt om igen ringer det på dörren TUSEN gånger och jag drog kudden över huvudet och till slut slutade det ringa. Grabbarna ovanför hade nämligen varit ut igår :) Imorse vid halv tio gick jag en trappa upp och pepprade på ringklckokan och kände att hämnden var ljuv.. Haha..

Idag är Johan super förkyld men erkänner det inte. Jag kan nästan garantera att han har feber! Men han vägrar ta det lugnt! Fillarn, kanske kommer det bli sjukstuga här? Jag känner mig kanonpigg än så länge och ser fram emot en ny vecka. Idag blir det förmodligen bara hemmadag.

Hoppas ni har det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0